Güzellik ürünleri için alışveriş yaparken aklınızı nasıl kaybetmezsiniz

Hayır!
Sephora’dayken ve satış ortaklarından biri bana boş bir sepetle yürüdüğünde, EMoji’ye geçtiğim elleriyle, hayır, hayır!

Kelimenin tam anlamıyla. Böyle. Ben mi.

REKLAMCILIK

Bu sepetler benim çöküşüm, adamım. Aklında belirli bir öğeyle bir Sephora’ya gidebilirim, ama birisi oradayken bana bir sepet elinde olsaydı, aniden, “Ah, şampuan! Kesinlikle yeni bir tane ihtiyacım var ve işte denemek istediğim bir eyeliner ve ne güzel bir glitter gölge! Yup, ben de ihtiyacım var. Şimdi, Hmm … Buraya tekrar ne için geldim ?? ” Cidden, bu sepetler ücretsiz bir şeydir ve yarın olmadığı gibi oraya bir şeyler atıyorum.

Öyleyse, bu güzellik alışveriş kuralı tarafından yaşıyorum ve ölürüm: Sadece ellerimde tutabileceğim her neyse nakit kaydına kadar gideyim.

REKLAMCILIK

# Bazik geliyor, ama şaşırtıcı derecede etkili! Siz de, bir Sephora (veya bir hedef veya ulta ya da gerçekten alışveriş sepetleri ile herhangi bir yere) yürümeye eğilimlidir ve güzellik alışverişi yaparken bir füg eyaletine girer, kendinizi elinizde tutabileceklerinize sınırlayın. Temelde seni kendinden kurtaracak.

Dost canlısı mahalle güzellik bağımlısı,

Karen

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post