Aşağıdaki katkı başka bir yazardan alınmıştır.
Küçük bir perakende işi yürütürseniz, son aylar mevcut konumunuzu düşünmenizi sağladı. Yerel şirketler şimdi son derece popülerdir, çünkü insanlar yerel topluluklarının küçük bağımsız şirket sahibi tarafından desteklendiğini fark ederler. Yani büyük bir şehirde yaşıyor ve çalışıyorsanız, büyük şirketlere karşı yarışıyorsunuz. Büyük çok uluslu markalar. Her caddede var olan, müşterilerinizi uzaklaştırıyor. Onlar da yaptıklarını değiştirdiler ve kendilerini destekleyici yerel halkı pazarlıyorlar. Küçük şirket sahibi, yerel şirketlerin büyük markalarla savaşmak veya dışarı atmak zorunda olmadığı bir yerde yer değiştirme kararıyla karşı karşıya.
İki tarafta da
Bulunduğunuz yerde, tam bir dereceye kadar stoklayın. Sokağına bak. Sizinle aynı teknedeki diğer küçük şirketlerle mi çevriliyorsunuz yoksa büyük tanınabilir markalarınız var mı? Bir tarafta metro ve diğer tarafta McDonald’s bulunan sandviç dükkanı sahibini hayal edin. Her iki tarafta da eziliyor, ürünlerini kendilerine karşı pazarlamak zorunda. Daha büyük markalar sadece daha ucuz ürünlere sahip olmakla kalmaz, aynı zamanda yerel işletmeleri desteklemek isteyen ortalama Joe’ya hitap eden pazarlama taktikleri de kullanırlar. Büyük markalar, acil işçilere, vb. Bir topluluk geri verme projesi veya muhtemelen tamamen ücretsiz yemekleri olabilir. Küçük bir sandviç dükkanı sahibi, pazarlama kampanyalarını hem çevrimiçi hem de gerçek dünya önemli ölçüde finanse etmedikçe buna karşı nasıl rekabet edebilir?
Küçük gezgin kasaba
Herhangi bir küçük şirket için en iyi fırsatlardan biri, turistler tarafından yoğun bir şekilde doldurulmuş küçük bir kasabaya yerleştirmektir. Vahşi Batı otellerine ve belki de dağ yürüyüşü, su aktiviteleri vb. Gibi doğal eğlence aktivitelerine çok sayıda ziyaretçi alan orta batı bir kasabayı düşünün. Şirket sahipleri hayal ediyor. Sadece daha sessiz bir yere taşınmakla kalmaz, aynı zamanda yerel müşterilere ve paralarını tereddüt etmeden harcamaya hazır olan mevsimlik turistlere de güvenebilirler. Uzun mesafeli hareketli hizmetleri kullanarak, tüm ürünlerinizi değiştirebilir ve tasarıma gitmeniz gerektiğine göre depolayabilirsiniz. Devlet hatlarını gözden geçiren hareketler yaparlar, böylece seyahatin ortasında başka bir hareketli şirkete aktarılması gerektiğinden endişe duymadan yüzlerce mil seyahat edebilirsiniz.
Alan
Dürüst olalım, bazı durumlarda bölgeye sevgiden düşüyorsunuz. Covid-19, belirli alanlar hakkında düşünme şeklimizi gerçekten değiştirdi. Eğer yaşadığınız ve çalıştığınız alanlar zihinsel sağlık için değil, tamamen finansal imalar için ise, muhtemelen şimdiye kadar ikincisinin çok daha önemli olduğunu seçtiniz. Şirket yaptığınız alanın kamu yatırımı, suç veya muhtemelen müşteri tabanınız uzaklaştığından sihrini kaybettiğini fark ederseniz para çok değmez.
Şirketinizin taşınması asla sert bir adım olarak görülmemelidir. Herhangi bir markanın çevik olma ve pazarın değişen gelgitleri ile değişme tekniğinin bir parçasıdır.